piątek, 13 kwietnia 2018

[ 1 ] Hello! To znowu ja!

Święta minęły zadziwiająco dobrze, no bo kto normalny chudnie w święta?! :o Aa, no tak, przecież ja nie jestem normalna :D A najlepsze jest to że podczas świąt dieta szła mi lepiej niż zaraz po nich, no dokładnie 1 dzień po świętach miałam napad...ciężko mi to wyjaśnić ale już się przywyczailam do moich zaburzeń :p

Ale wróćmy do teraźniejszości...

Nie odzywałam się bo nie miałam ochoty - sorka.

Aktualnie chcę zamieszczać tu swoje bilanse i w ogóle jakieś notki, nie wiem ile to potrwa ale tak czy inaczej wróciłam :
Cześć Wszystkim! :D

Postanowienia :

* jem 3 posiłki + czaasem coś słodkiego (w małej ilości!) (+/- 1300 kcal, ze słodkim +/- 1500 kcal)
* piję 1,5l wody dziennie

+ między posiłkami  dozwolone : kawa, herbata, napoje zero i gumy do żucia

Starałam się zrozumiale opisać postanowienia ale jeśli coś jest niejasne, dajcie znać - wytłumaczę :)

No więc zaczynam od dziś -

BILANS :

ś : duży jogurt owocowy (396 kcal)
o : 5 pierogów z mięsem (500 kcal)
k : 2 kanapki z szynką i pomidorem (312 kcal)

+ kawa (24 kcal),  2 herbaty (48 kcal) i 1,5l wody (0 kcal)

1280 kcal / 1300 kcal

Wzrost - 163 cm

Waga z dzisiaj - 70,8 kg

Cel główny - 58 kg
Do zagubienia - 12,8 kg

Cel na kwiecień - 67 kg
Do zagubienia - 3,8 kg!

Dam radę!
Do jutra! :*

4 komentarze:

  1. Super, że się znowu zebrałaś :) Trzymam kciuki, aby wszystko ci się udało! ^^ Jak na razie bilans świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy z powrotem :D
    Postanowienia są jasne jak słońce. Teraz tylko trzeba się ich trzymać! ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci silnej woli, że potrafiłaś się powstrzymać przez święta! Na pewno dasz sobie radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh ja ważę 53 kilo przy wzrosciw 163 i chcę schudnąc 5 kilo przynajmniej

    OdpowiedzUsuń

Komentujmy po to żeby zmotywować a nie dołować, z góry dziękuję :*