piątek, 10 listopada 2017

{ 1 } Nowy początek!

Hello ;)

Dobrze zaczęłam...oby tak dalej...:D

BILANS :

* śniadanie - 2 kanapki (393,5 kcal)
* obiad - 5 pierogów ruskich z okrasą, (546 kcal)
* kolacja - 2 kanapki, herbata (464 kcal)

+ w ciągu dnia - herbata (44 kcal) i kawa (100 kcal) i 2 gumy do żucia (8 kcal)

1555, 5 kcal / 1600 kcal

Jest okej i szczerze? Jakoś mi tak dobrze jak jem 3 posiłki a przynajmniej dzisiaj - nie byłam głodna, za to usatysfakcjonowana :o (A myślałam że umrę z głodu i zmęczenia XD)

Jestem zmęczona po całym tygodniu, dlatego dopiję herbatkę, umyję się i pójdę się położyć :D

Do jutra :*

5 komentarzy:

  1. Jeśli każdego dnia będziesz odnosić taki mały sukces, to nim się obejrzysz, dobijesz do celu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju... zaobserwowałam twój blog juz jakiś czas temu i nadal nie rozumiem jak mogło mi umknąć że jesteś taką wartościową osobą. Podziwiam Cię bardzo. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wlasnie patrzę i tylko trzy posiłki i wow, ja wolę 5, bo jem co chwila XD. Ale skoro piszesz, ze byłaś najedzona to spoczko oczko ^^
    Świetny dzień! Oby tak dalej ♡
    Trzymaj się! ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny bilans! Oby tak dalej:) trzymaj się chudo :*
    Trufla
    http://niczymmotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentujmy po to żeby zmotywować a nie dołować, z góry dziękuję :*