czwartek, 9 listopada 2017

Plan

Cześć

Ostatnio się nie odzywałam bo nie miałam dosłownie na to siły.
Pełno nauki, wstawanie o 4 żeby ze wszystkim się wyrobić, do tego przeziębienie... (jestem mięczakiem, jak jestem przeziębiona to nie umiem funkcjonować :D)

Nadal jestem mega zmęczona i mam pełno nauki ale stwierdziłam że trza się ogarnąć bo ostatnio ostro przesadzam.

A więc tak - obecna waga to 73,0 kg.
Moim celem głównym jest 58 kg i stabilizacja. Czyli równiutko 15 kg mniej.

Mam taki plan :

Żeby schudnąć pierwsze 5 kg będę jeść 1600 kcal. Żeby schudnąć kolejne 5 kg będę jeść 1300 kcal a żeby schudnąć ostatnie 5 kg i osiągnąć cel będę jeść 1000 kcal.
W każdej fazie słodycze jem raz w tygodniu (najlepiej weekend) Jak będę już ważyć swoje 58 kg będę się stabilizować dokładając co tydzień 150 kcal aż dojdę do odpowiednich 1800 kcal i tyle finalnie będę jeść ;)

Brzmi ładnie, przemyślałam ten plan, mam nadzieję że w praktyce wypadnie dobrze, będę się starać ;)

4 komentarze:

  1. Plan bardzo ładny. Mam nadzieję, że Ci się wszystko uda i wyjdzie tak, jak zaplanowałaś.
    Trzymaj się i nie poddawaj.
    #Lucky.

    OdpowiedzUsuń
  2. Plan masz świetny. Teraz czas na realizację!
    Powodzenia ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo super plan, napewno ci się uda ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. plan masz bardzo dobry :) realny przede wszystkim a to już połowa sukcesu :) uda ci się !! powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Komentujmy po to żeby zmotywować a nie dołować, z góry dziękuję :*