niedziela, 12 listopada 2017

{ 3 } Sekret zmiany koloru włosów xD

Hshsj

BILANS :

* śniadanie - porcja galaretki wieprzowej, łyżka octu, kromka chleba, herbata (445 kcal)
* obiad - porcja gulaszu, 3 kluski i buraczki (480 kcal)

Noooo i ostro zawaliłam po obiedzie ale nie będziemy się nad tym rozwodzić XD

Jeśli chodzi o kolor włosów to być może ludzie myślą że się farbnelam bo mam żałobę (rodzice umarli) ale generalnie zamysł jest taki że po prostu nie podoba mi się mój naturalny kolor (rudo-blondo-brazowo chuj wie jaki) a że poszłam do technikum to na legalu mogłam to zmienić więc od września farbuję włosy na czarno ;)

A tak w ogóle uważacie że komuś kto ma jasną cerę pasuje blond? Bo mi odradzają właśnie ze względu na bardzo jasną cerę

Noo, już się ogarniam mam nadzieję, ostatnio coś mi nie wychodzi...ale się nie poddaję ;)

1 komentarz:

  1. Cieszę się, ze się nie poddajesz. To bardzo ważne ^^.
    Ja się kompletnie na tym nie znam, ale... w sumie można spróbować, prawda? Jak coś, to chyba można przyciemnic blond albo zmienić na inny (chyba xd #nieznamsoetosiewypowiem).
    Trzymaj się i wciąż walcz! ;3

    OdpowiedzUsuń

Komentujmy po to żeby zmotywować a nie dołować, z góry dziękuję :*