niedziela, 26 listopada 2017

| E1 | 1/8 | Lazy day |

E1 - oznacza etap 1 a 1/8 oznacza ile dni już jem i ile mi zostało w danej kaloryczności. Jestem w etapie 1 (E1) a to 1 dzień z 8 w których będę jeść 1800 kcal (1/8). Mam nadzieję że każdy załapał o co mi chodzi :D

BILANS

* miseczka rosołu z makaronem (294 kcal)
* 4 kluski, porcja sosu, rolada wieprzowa, surówka (580 kcal)
* szklanka wody (0 kcal)
* herbata (44 kcal)
* kawa (100 kcal)
* 2 parówki, 2 kromki z masłem, ketchup, musztarda, herbata (644 kcal)
* 3 mandarynki (105 kcal)

1767 kcal / 1800 kcal

Poszło mi zadziwiająco dobrze, choć nie jest to jakaś szalona kaloryczność, ale podoba mi się idea stopniowego obniżania kcal :D No bo co jak zacznę od 1200 kcal i po 5 kg to przestanie na mnie działać? Nie będzie co obcinać!
Na razie jest fajnie.

Waga dzisiaj rano pokazała 71,4 kg przy wzroście 163 cm. Główny cel zmieniłam na 53 kg, do tego powolutku będę dążyć. Następne ważenie w następną niedzielę lub poniedziałek rano :D

Tak w ogóle to meeega dawno nie widziałam na wadze takiej niskiej wagi jak dziś rano...a pryzmat ujrzenia "6" z przodu jest dla mnie aż wzruszający...Uwierzcie że wkładam dużo serca w to żeby chudnąć... Jestem z siebie dumna C:

Mam nadzieję że mój plan się powiedzie a co najważniejsze że zobaczę efekty :D

Do jutra :*

1 komentarz:

  1. Masz cudowny bilans!
    Jej, jej. Już niedługo będzie ta "6" z przodu, bez obaw!
    Powodzenia! :3

    OdpowiedzUsuń

Komentujmy po to żeby zmotywować a nie dołować, z góry dziękuję :*