piątek, 20 października 2017

[ 8 ] Pizza party day 2 :D

Cześć ;)

Byłam dzisiaj na urodzinach koleżanki, zjadłam 2 kawałki pizzy, kostkę czekolady i cząstkę mandarynki, do picia zamiast Coca-Coli jak reszta, wybrałam wodę niegazowaną :) Bawiłam się fajnie i zjadłam tak jak chciałam, udany dzień :) Tylko nie wiem jak liczyć to co tam zjadłam więc podam w przybliżeniu ;)

BILANS :

* śniadanie - owsianka z bananem, mieszanką studencką i miodem (354,5 kcal)
* 2 śniadanie - jogurt typu greckiego z wiśniami (182 kcal)
* kawa z cukrem, 3 gumy miętowe (56 kcal)
* 2 kawałki pizzy (800 kcal)
* kostka czekolady (50 kcal)
* herbata miętowa z cukrem (44 kcal)

+/- 1486,5 kcal / 1500 kcal

I tak jak wczoraj zlewam te kalorie a popatrzę na to że zjadłam mało, rozsądnie i nie rzuciłam się na wszystko :)

Do jutra :*

2 komentarze:

  1. To sukces, Anno! To naprawdę duży sukces i jestem z Ciebie dumna! Cudownie sobie poradzilas ^^
    Bardzo się cieszę, ze świetnie się bawilas. 1) spedzilas fajnie czas z przyjaciółmi 2) zachowalas umiar. Gratuluję, Kochana!
    Trzymaj się! ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne, że dobrze się bawiłaś :D Na imprezach trudno jest sobie odmówić jedzenia, dlatego podziwiam cię, że ci się udało <3 Jesteś silna, trzymaj tak dalej :))

    OdpowiedzUsuń

Komentujmy po to żeby zmotywować a nie dołować, z góry dziękuję :*