czwartek, 30 listopada 2017

| E1 | 5/8 | Smutek |

Dzisiaj nie było fajnie. Klasa obraża mnie z powodu mojej wagi. Smutno mi.
Chłopak którego uważałam za kolegę razem z innymi chłopakami na informatyce siedział na jakichś dziwnych stronach, napisała do niego kobieta o pseudonimie "pulchna42" a on powiedział że ta nazwa kojarzy mu się ze mną...

Muszę schudnąć...
Dzisiaj trochę przy obiedzie za dużo sobie pozwoliłam, na kolację zjem mniej...

Nie mogłam się doczekać i rano weszłam na wagę, zobaczyłam tam 71,5 kg, więcej niż przed rozpoczęciem tego etapu...
Co jest ze mną nie tak...Nie chcę być grubasem...

BILANS

* bułka z szynką i ketchupem (317 kcal)
* guma do żucia (4 kcal)
* herbata (44 kcal)
* frytki, paluszki serowe, ketchup, majonez (796 kcal)
* guma do żucia (4 kcal)

1165 kcal / 1800 kcal

Nie wiem czy to kontynuować...Skoro nie ma efektów a nawet tyję... Jestem sobą zawiedziona...co mam robić?.... Chcę jak najszybciej schudnąć...

Uzupełnię bilans później...

2 komentarze:

  1. Nie prawda, liczy się zawsze deficyt kalorii, a jeśli 1800 kcal jest wartością poniżej twojego PPm to robisz dobrze. Walić wartości jeśli ktoś myśli że jedząc 5000 z warzyw schudnie, a napewno waga poleci szybciej niż na 1000 kcal z tyg tzw. "śmieci" to się grubo myli lol.
    Może akurat wzbierała się w tw organizmie woda? Albo piłaś jakiś napój przez ważeniem? Albo się nie wyróżniłaś? Powodów może być tysiące. Nie poddawaj się kruszyno, jedz narazie tyle ile zaplanowałam a potem najwyżej, jeśli mimo wszystko nie podziała, zacznij zmniejszać... Wiem że czujesz się zdesperowana, zwłaszcza po tym chujowym incydencie w szkole, ale się nie poddawaj. Osiągniesz efekty wolniej ale będą trwalsze. Wierz w siebie słońce. 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, ze to cholernie trudne, ale staraj się oddychać ich ze swojego umysłu. Skarbie, wiesz jak cudownie Ci idzie? Chcesz przez nich zepsuć sobie zdrowie? Trzymaj sie planu, powoli, spokojnie, waga zacznie ładnie spadać. A oni padną z wrażenia jak się wystroisz.
    Nie ma co patrzeć na takie idiotow, naprawdę. Kochana, jesteś piękna, mądra i wartościowa kobieta. Pamiętaj!
    Trzymaj się :3

    OdpowiedzUsuń

Komentujmy po to żeby zmotywować a nie dołować, z góry dziękuję :*