piątek, 12 stycznia 2018

11

BILANS :

* bułka z serem i ketchupem (347 kcal)
* 5 pierogów z mięsem (425 kcal)
* 2 kawałki średniej pizzy z ketchupem i sosem czosnkowym (800 kcal)

+ w ciągu dnia : 7 gum (28 kcal), herbata (44 kcal), szklanka pepsi (107 kcal)

1751 kcal / 1500 kcal

Sama nie wiem co o tym myśleć....
Miał być jeden kawałek a zjadłam dwa...pierwszy z kurczakiem kukurydzą i takie tam a drugi margherita...Nie ukrywam że jestem troszkę zła... Bylam na urodzinach koleżanki, zamówiliśmy dwie średnie pizze...

Dobra, nie ważne. Przecież i tak już tego nie zmienię. Zjadłam ją około 16:30 i od tamtej pory nic poza wodą i gumą do żucia. Przekroczyłam limit, trudno! Grunt że się nie objadłam!
Jutro będzie lepiej :)

1 komentarz:

Komentujmy po to żeby zmotywować a nie dołować, z góry dziękuję :*