sobota, 24 lutego 2018

[ 4 ] Pizza

Cześć!



Dzisiaj razem z przyjaciółmi umówiliśmy się że będziemy robić pizzę - zjadłam w ramach obiadu jeden kwadratowy spory kawałek i policzyłam go jako 515 kcal z ketchupem. Pizza była z brokułami, kukurydzą, pieczarkami, papryką i kurczakiem - większość warzyw więc super :)


BILANS :

ś: kubek kiślu* wiśniowego (115 kcal)
o: kawałek pizzy z kurczakiem i warzywami (515 kcal)

k: jajecznica ze szczypiorkiem, kromka bułki angielki z masłem (296 kcal)

+ kawa (100 kcal), 3 herbaty (132 kcal), 0,7l czystej wody

1158 kcal / 1200 kcal 


*nie wiem czy mówi się kiślu czy kisielu ale ja wolę mówić kiślu ok xD

Pizza była nieziemska. Warto było zaoszczędzić na śniadaniu żeby zjeść coś dobrego!

Do jutra :*

3 komentarze:

  1. Na internetach piszą, że poprawna to kisielu, ale skoro tak wolisz :D
    Domowa pizza wygrywa ♥
    Świetny bilans. Trzymaj się! ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że nawet nieco zawyżyłaś tą pizzę :D
    Ohh, też taką domową bym zjadła!
    Super, tak trzymaj ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mówię kiślu, bo tak mnie nauczono w dzieciństwie, ale poprawna forma to kisielu :D cieszę się ze pizza wyszła pycha, te domowe są lepsze, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Komentujmy po to żeby zmotywować a nie dołować, z góry dziękuję :*