niedziela, 15 kwietnia 2018

[ 3 ] Sezon grillowy czas zacząć!

Cześć!

Sezon grillowy oficjalnie uważam za otwarty!

Mam jeszcze pół miesiąca żeby osiągnąć swój 1 cel czyli 67 kg... Musi się udać!

BILANS :

ś : kaszka waniliowa z cynamonem (243 kcal)
o : ziemniaki z gulaszem, buraczki (600 kcal)
k : kiełbasa z grilla, grillowana kromka chleba z czosnkiem i masłem, ketchup (422 kcal)

+ herbata (24 kcal) i 1,75l wody (0 kcal)

1289 kcal / 1300 kcal

Myślałam że po takiej ilości na grillu będę głodna, bo zwykle jadłam z 2 kiełbasy i 3 kromki chleba a tu proszę - po dzisiejszej porcji bolał mnie brzuch z przejedzenia! Czyli wszystko siedzi w głowie! ;)

Do jutra! :*

7 komentarzy:

  1. Ładny bilans :)
    Wierzę, że Ci się uda osiągnąć 67 kg!
    Trzymaj się chudziutko!

    - Davina z davinasshrinking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super. Gratuluję silnej woli!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że grille nie są zbyt często, bo brzuch częściej by Cię bolał! Na noc tak tłusto, że aż mam ciarki ;)
    Jeżeli się uprzesz i zawalczysz, to 67 będzie, a nawet i mniej! :D
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bilans śliczny :) I na pewno uda ci się zejść do 67 kg. Wystarczy, że zepniesz tyłeczek ;)
    Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bilans! Oj tak przy takiej pogodzie, aż chce się żyć i tylko całymi dniami grillować!
    Emma
    https://emmaperfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Żyjesz? Co tam z Tobą, Słońce?

    OdpowiedzUsuń

Komentujmy po to żeby zmotywować a nie dołować, z góry dziękuję :*