sobota, 5 maja 2018

5.

BILANS :

ś : kanapka z serem i ketchupem, herbata (274 kcal)
o : 6 pierogów ruskich z okrasą (840 kcal)
k : grillowana kiełbasa z ketchupem, pieczony chleb z czosnkiem (395 kcal)

+ kawa (100 kcal), 2 herbaty (88 kcal)

1697 kcal  / 1700 kcal

Przemyślałam komentarz jednej z Was i doszłam do wniosku że 1000 kcal to za duży skok nawet jak na zaplanowany taki dzień. Więc raz w tygodniu będę zjadać 500 kcal więcej niż zwykle, czyli około 1700 kcal - myślę że to zda egzamin :)

19:07

Zaczyna się robić pod górkę a to dopiero 5 dzień... W sensie męczy mnie już dieta xd

Mam nadzieję że dużo po tym dzisiejszym skoku nie przytyję...

Muszę się ogarnąć, mam zamiar schudnąć prawie 20 kg, nie mogę się mazać nad tym jak mi ciężko jak jakieś dziecko. Dżizas.

Do jutra :/

1 komentarz:

  1. To ja 25 x D No dobra, 27 :D
    Bilansik masz super :D Wytrzymasz, nie ma że boli :D Razem wszystkie wytrzymamy!

    OdpowiedzUsuń

Komentujmy po to żeby zmotywować a nie dołować, z góry dziękuję :*