poniedziałek, 14 maja 2018

14.

BILANS  :

ś : jabłko i gruszka (175 kcal)
o : średnia porcja spaghetti (600 kcal)
k : kanapka z pomidorem, kiwi (188 kcal)

+ kawa (100 kcal), 2 herbaty (133 kcal), 1l czystej wody (0 kcal)

1196 kcal / 1200 kcal

Wczoraj narozrabiałam, ale dzisiaj wróciłam na dobry tor. I mam zamiar na nim zostać.

Chyba zmienię cel na 58 kg zamiast 53 kg.

Wiem że odkąd prowadzę tego bloga non stop zmieniam główny cel xD Chodzi o to że nie jestem przekonana do tego jaki ustalić. Bo chciałabym żeby to było takie ładne -10kg od końcówki wzrostu...ale gdy ważyłam 58 kg to byłam naprawdę szczupła. Fakt że wtedy tego nie widziałam, ale teraz gdy oglądam zdjęcia siebie w tamtej wadze to myślę sobie "o kurczę, ze mnie naprawdę była taka laska?" i wtedy mam wrażenie że 53 kg to dla mnie za mało.

Nie za bardzo pytam Was o zdanie w tym aspekcie bo wiem że dziewczyny w tej społeczności mają inne poczucie estetyki xD A przynajmniej większość z tego co widzę :p

Z drugiej strony sama mam takie myśli że chcę być mega chuda...Żeby nikt nie powiedział mi już że jestem gruba...

Nie wiem co robić z tym wszystkim.
Obawiam się że nawet jak zejdę do tych 53 kg to waga i tak ustabilizuje się na 58 (tak było ostatnim razem)

Wewnętrznie wystarczy mi 58 kg ale boję się że wtedy i tak będę za gruba choć wiem że byłam bardzo szczupła przy tej wadze...i taka jest właśnie logika dziewczyny z ED...

Ech...

5 komentarzy:

  1. Według mnie powinnaś po prostu dążyć do celu, do tych 58 kg postarać się na maxa, wtedy zastanowisz się co dalej ;) Jeśli to już bedzie waga, w której czułabyś się atrakcyjna, pewna siebie - wtedy przy niej pozostań ;) Na razie po prostu o tym nie myśl.
    Super, że dzisiaj bilans był mniejszy! Tylko tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli dobrze wyglądałaś mając te 58 kg, to rzeczywiście nie ma sensu chudnięcia dalej jeżeli tego nie czujesz :D Obojętnie jaki cel obierzesz, to i tak będziemy Cię wspierać!
    Dobrze Ci poszło :D Oby było jeszcze lepiej!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze jest to, żebyś się dobrze czuła. Nie bała się nigdzie iść, chodziła z podniesioną głową. Nawet na najszczuplejsze dziewczyny ktoś powie, że gdzieś jest za gruba. Dlatego miej ludzi gdzieś ;)
    Super bilans. Trzymaj się! ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, zejdź do 58, spójrz w lustro i zapytaj samej siebie czy się sobie podobasz. Jeśli tak, ustabilizuj to wszystko. Tak będzie najlepiej. Słuchaj samej siebie i tego jak się ze sobą czujesz. :3
    Trzymaj się! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem dobrze jest obierać mniejsze cele, bo łatwiej je osiągnąć. Potem pomyślisz co dalej. Dziewczyny mają rację.

    OdpowiedzUsuń

Komentujmy po to żeby zmotywować a nie dołować, z góry dziękuję :*